Szállítás és fizetés

🚚 Szállítás és fizetés

  • Szállítás:
    • Házhozszállítás futárszolgálattal
    • Csomagpont / csomagautomata (Foxpost,Packeta, Mpl)
    • Személyes átvétel (előre egyeztetett időpontban) 1188 Budapest,Fenyőfa utca 1
  • Fizetési módok:
  •  Banki előreutalálás 
  •   Utánvét melynek költsége 1500 ft 
    • Személyes átvételkor készpénz
  • A rendeléseket a lehető leghamarabb feldolgozom és elküldöm, hogy mielőbb nálad lehessen a kézzel készített dekoráció

Visszaküldés és reklamáció

Nagy gondot fordítok arra, hogy minden dekoráció sértetlenül érkezzen meg hozzád. A csomagolás gondosan történik, azonban előfordulhat, hogy a szállítás során kár keletkezik.

⚠️ Fontos!

Amennyiben a termék sérülten érkezik, kérlek, kézhezvételtől számítva 2 napon belül jelezd felém. Ez azért szükséges, mert a csomagküldő szolgálat kizárólag ebben az időintervallumban fogadja el a kárigény bejelentését.

A reklamációhoz az alábbiakat kérem:

  • fotó a csomagolásról és a sérült termékről
  • rövid leírás a problémáról
  • rendelés azonosító vagy név

Ezek alapján egyeztetjük a további teendőket (pótlás, javítás, csere vagy visszatérítés).

❌ Visszaküldés nem indokolt esetek:

  • a képernyőn megjelenő színek és az élőben tapasztalt árnyalatok közötti kisebb eltérések
  • egyedi megrendelés alapján készült termékek (ezek visszaküldésére nincs lehetőség)

✅ Garancia:

Minden dekoráció kézzel készül, minőségi alapanyagokból. Célom, hogy elégedetten használd és több szezonon át díszítse otthonodat.